Menu
Marzec 2024
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | Informacje z dnia: 1 Marzec 2024 | 2 | 3 |
Informacje z dnia: 4 Marzec 2024 | Informacje z dnia: 5 Marzec 2024 | 6 | Informacje z dnia: 7 Marzec 2024 | Informacje z dnia: 8 Marzec 2024 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
Informacje z dnia: 18 Marzec 2024 | 19 | Informacje z dnia: 20 Marzec 2024 | Informacje z dnia: 21 Marzec 2024 | 22 | 23 | 24 |
Informacje z dnia: 25 Marzec 2024 | Informacje z dnia: 26 Marzec 2024 | Informacje z dnia: 27 Marzec 2024 | Informacje z dnia: 28 Marzec 2024 | Informacje z dnia: 29 Marzec 2024 | 30 | 31 |
28
marz
Aktywność ekonomiczna ludności w województwie mazowieckim w 4 kwartale 2023 r.
W 4 kwartale 2023 r. zanotowano spadek liczby bezrobotnych oraz wzrost pracujących i biernych zawodowo w stosunku do 3 kwartału 2023 r. Bezrobotni mężczyźni poszukiwali pracy dłużej niż kobiety, a bezrobotni mieszkańcy miast krócej niż mieszkańcy wsi.
Czytaj dalej
28
marz
Statystyka Warszawy. Luty 2024 r.
Opracowanie zawiera podstawowe informacje charakteryzujące procesy zachodzące na terenie m.st. Warszawy m.in. z zakresu rynku pracy, wynagrodzeń, przemysłu i budownictwa, handlu oraz cen. Informacja charakteryzuje się atrakcyjną formą graficzną w postaci kartogramów. Wybrane informacje zaprezentowano w przekrojach według wybranych sekcji w układzie PKD 2007.
Czytaj dalej
28
marz
Działalność gospodarcza mikroprzedsiębiorstw w województwie mazowieckim w 2022 r.
W 2022 r. na terenie województwa mazowieckiego zbiorowość przedsiębiorstw o liczbie pracujących do 9 osób była o 2,5% niższa niż rok wcześniej. Spadła również liczba osób pracujących w mikroprzedsiębiorstwach (o 1,4%). Zwiększyły się natomiast przychody oraz koszty ogółem odpowiednio o 19,7% i o 21,1%.
Czytaj dalej
29
marz
Koniunktura gospodarcza w województwie mazowieckim. Marzec 2024 r.
W marcu br. w większości badanych obszarów gospodarki oceny koniunktury formułowane przez przedsiębiorców są pozytywne, zazwyczaj na poziomie zbliżonym do tego w ubiegłym miesiącu. Najbardziej optymistyczne nastroje
gospodarcze panują wśród jednostek prowadzących działalność w zakresie informacji i komunikacji. Największą poprawę opinii zaobserwowano w gronie podmiotów zajmujących się zakwaterowaniem i gastronomią – wzrost wartości wskaźnika ogólnego klimatu koniunktury o 2,0 w porównaniu z lutym br.
Czytaj dalej