Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Zmiana organizacji pracy Urzędu Statystycznego w Warszawie od 3 listopada do odwołania

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
25.05.2020

Kontakt w sprawach dotyczących rejestru REGON.

Od dnia 3 listopada br. do odwołania zmuszeni jesteśmy zawiesić bezpośrednią obsługę klienta.

W sprawach związanych z wpisami (wpis nowego podmiotu, zmiana danych o podmiocie, wykreślenie podmiotu) do rejestru REGON zachęcamy do przesyłania formularzy RG znajdujących się na stronie https://bip.stat.gov.pl/dzialalnosc-statystyki-publicznej/rejestr-regon/formularze-regon-papierowe/  

- wraz z dokumentacją towarzyszącą:

Więcej informacji o rejestrze REGON znajduje się na stronie: https://bip.stat.gov.pl/dzialalnosc-statystyki-publicznej/rejestr-regon/

Kontakt do pracowników rejestru REGON:

  • email: , tel.: 22 464 22 07
  • email: , tel.: 22 464 21 39
  • email: , tel.: 22 464 2259
  • email: , tel.: 22 464 2243

Pozostałe dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie: https://warszawa.stat.gov.pl/kontakt/


Kontakt z Informatorium US:

Od 3 listopada br. do odwołania Informatorium US prowadzi obsługę klientów wyłączenie telefonicznie i poprzez korespondencję elektroniczną i pocztową.  Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu telefonicznego z Informatorium pod numerem +48 22 464 20 85 oraz poprzez:

  • przesłanie pytań w formie pisemnej na adres: Urząd Statystyczny w Warszawie ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa
  • pocztą elektroniczną: sekretariatuswaw@stat.gov.pl
  • faxem 22 846 76 67 lub 22 846 78 32

Realizacja badań ankietowych wśród respondentów

Badania ankietowe od 16 marca 2020 r. do odwołania są realizowane przez pracowników statystyki publicznej wyłącznie telefonicznie. Ankieterzy będą kontaktowali się telefonicznie z gospodarstwami domowymi, które zostały wylosowane do wzięcia udziału w badaniu ankietowym.

Uprzejmie prosimy o wyrozumiałość wobec ankieterów kontaktujących się z Państwem w celu przeprowadzenia badania ankietowego i wzięcie udziału w badaniu. W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z badaniem lub w celu weryfikacji ankietera, który kontaktuje się z Państwem telefonicznie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:

  • Marcin Piątek, tel.: 695 255 447 , e-mail:
  • Sebastian Zera, tel.: 22 464 20 40, e-mail:

W przypadku wątpliwości związanych ze sporządzaniem poszczególnych sprawozdań, zachęcamy do zapoznania się z listą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ) lub prosimy o skorzystanie z wyszukiwarki pracowników udzielających informacji telefonicznych na stronie: https://warszawa.stat.gov.pl/specjalizacja-urzedu/statystyka-przedsiebiorstw-niefinansowych-1317/


Organizacja wydarzeń zewnętrznych (tj. spotkania, seminaria, konferencje)

Zaplanowane przez Urzędy Statystyczny w Warszawie konferencje, seminaria i inne spotkania dla interesariuszy zostały odwołane. O nowych terminach spotkań będziemy informowali Państwa na stronie https://warszawa.stat.gov.pl/.


Realizacja Powszechnego Spisu Rolnego 2020

Od 1 września do 30 listopada 2020 r. zaplanowano Powszechny Spis Rolny, obecnie służby statystyki publicznej opracowują scenariusze organizacji spisu rolnego, które będą uzależnione od rozwoju sytuacji w kraju. Ostateczna decyzja o warunkach organizacyjnych spisu rolnego w terminie wynikającym z ustawy o Powszechnym Spisie Rolnym, będzie podjęta przez Centralne Biuro Spisowe. Bieżące informacje o spisie rolnym zamieszczamy na stronie: https://spisrolny.gov.pl.


Aktualne informacje na temat profilaktyki koronawirusa znajdziesz na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego

Do góry